x

Ravasz Balázs honlapja a legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében sütiket használ. Az oldal böngészésének folytatásával hozzájárul ahhoz, hogy ezeket a sütiket böngészőjében tároljuk.Tudjon meg többet az oldalon használt sütikről!

Tudjon meg többetFigyelmeztetés bezárása

AdWords

Az Adwords a Google kereső hirdetési rendszere. Használatával Önnek lehetősége van arra, hogy weboldala a Google első találati oldalán, vagy akár legelső találataként jelenjen meg, ha valaki az Önnek fontos kulcsszavak valamelyikére keres.

Google AdWords

Szeretne az összes, Önnek fontos keresőszóra a Google első helyén szerepelni? A keresőoptimalizálás és a Google AdWords remekül kiegészíti egymást, hiszen nem lehet minden kulcsszóra optimalizálni, de korlátlan számú kulcsszóval lehet az AdWords-ben hirdetni. Ráadásul csak a tényleges kattintókért kell fizetnie. Előzze meg konkurenseit néhány nap alatt,

A Google AdWords és a keresőoptimalizálás nagyon jól kiegészíti egymást, keresőoptimalizálni ugyanis csak korlátozott számú kulcsszóra lehet, az AdWords-ben viszont akár több száz keresőszóval is hirdethet.

Az AdWords sajátossága a kattintás alapú elszámolás, vagyis Ön csak akkor fizet, ha valaki a hirdetésére kattintva valóban eljut honlapjára, a megjelenés teljesen ingyenes. Költségeit előre meghatározhatja a beállított napi költségkerettel, így hirdetése addig jeleik meg, ameddig a kattintások összege eléri a napi költségkeretet, utána leáll.

A kiváló célzási lehetőségeknek köszönhetően Ön pontosan azoknak a felhasználóknak juttathatja el ajánlatát, akik valóban termékét/szolgáltatását keresik. Beállítható például, hogy hirdetése a nap mely időpontjaiban, milyen nyelven, melyik városban vagy városokban jelenjen meg. Ezekkel a beállításokkal és a jól megválasztott kulcsszavakkal Ön rengeteg célzott látogatóval növelheti honlapja látogatottságát, költséghatékonyan.

Minden kulcsszónak külön kattintási díja van, az árak jelentősen eltérnek egymástól. Az árakat befolyásolja például az, hogy mennyi konkurens hirdetővel kell versenyeznünk, milyen minőségű az érkeztető oldal, melyik pozíciót célozzuk meg hirdetésünkkel, mennyire frappáns a hirdetési szöveg…

Eredményeink kiértékelését részletes statisztika segíti, melyben megtudhatjuk, hogy az egyes kulcsszavakra hányszor jelent meg hirdetésünk, ebből mennyien kattintottak rá, mennyibe került egy kattintás, hányadik helyen szerepelt hirdetésünk, összesen mennyit költöttünk a reklámra és ez mennyi tényleges megrendelést eredményezett.

A Google AdWords egyik legnagyobb előnye a gyorsaság. A változtatások szinte azonnal megjelennek, így gyorsan reagálhat, ha egyes termékeire akciót indít, vagy új terméket akar bevezetni. A részletes statisztika segítségével mindig naprakész lehet hirdetése, ami éppen ott és akkor jelenik meg, amikor célközönsége az Ön termékeit, szolgáltatását keresi.

Inkább szakemberre bízná hirdetését, hogy a lehető legtöbb látogatót szerezze meg a legkisebb befektetéssel? Kérjen árajánlatot itt!

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.