Etarget

Az ETARGET hirdetések olyan nagy látogatottságú portálokon jelennek meg, mint az iwiw, az origo, a Blikk, Borsonline, Index, hogy csak néhányat említsek a jelenlegi (folyamatosan bővülő) 1854 ETARGET partner közül. Mivel ezeket az oldalakat minden nap rengetegen látogatják, így hirdetésével nagyszámú közönség találkozik.

Mivel a hirdetések olyan cikkek, hírek környezetében jelennek meg, amelyek szorosan kapcsolódnak a megadott hirdetési szövegekhez és keresőszavakhoz, ezért az ETARGET igen célzott hirdetést kínál. Egy kattintás ára minimum 20 forint, ami nem számít soknak egy célzott érdeklődőért, ráadásul a nagy látogatottságú partneroldalaknak köszönhetően rengetegen találkoznak honlapja nevével, teljesen ingyen.

Az eredmények kiértékelését részletes statisztika segíti, amelyből kiderül, hogy mennyi kattintó, mennyi megjelenés történt a vizsgált időszakban, valamint mennyibe került egy kattintás és mennyit költöttünk összesen a reklámra.

Hasonlóan az AdWords-hez, a konkurensek megelőzéséhez itt is licitálhatunk, a különbség csupán annyi, hogy előre látjuk, pontosan mennyibe kerül, ha hirdetésünket az első pozícióban szeretnénk látni. Költségeit is előre meghatározhatja a beállított napi keret segítségével, így hirdetése csak addig jelenik meg, ameddig a kattintások összege eléri a beállított keretet, utána leáll.

Az ETARGET egyik legújabb fejlesztése a Retarget intelligens hirdetés. Ezzel a szolgáltatással lehetőségünk van nyomon követni a korábbi érdeklődőket. A Retraget lényege, hogy egy, a honlapba épített kód segítségével újra és újra megjelenik hirdetésünk azoknak a látogatóknak, akik korábban már érdeklődtek termékünk iránt, de még nem álltak készen a vásárlásra. Amikor a nyomon követett látogató ismét egy ETARGET partneroldalon böngészik, hirdetésünk ismét megjelenik, így növelve a megrendelés esélyét.

Ha még nem próbálta ki az ETARGET, de az olvasottak alapján úgy érzi, hogy szüksége van erre a célzott csatornára, akkor regisztráljon ingyenesen, vagy kérje szakértő segítségét itt!