x

Ravasz Balázs honlapja a legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében sütiket használ. Az oldal böngészésének folytatásával hozzájárul ahhoz, hogy ezeket a sütiket böngészőjében tároljuk.Tudjon meg többet az oldalon használt sütikről!

Tudjon meg többetFigyelmeztetés bezárása

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás, más néven keresőmarketing lényege, hogy a honlapon olyan látható és láthatatlan beállításokat végzünk, ami elősegíti a keresőrobotok számára, hogy feltérképezzék weboldalunkat és a lehető legjobb pozícióba rangsorolják a találati listákon.

Keresőoptimalizálás

Legyen első az elsők között! Hiába jó a honlap, remek az arculat, átgondolt a marketingstratégia, ha a fontos kulcsszavakra nincs a keresők első találatai között, az komoly hátrányt jelent konkurenseivel szemben. A keresőoptimalizálás nem egy egyszeri munka, hanem egy hosszú folyamat.

Ha meg akarja érteni, miről szól a keresőoptimalizálás, tekintsen úgy honlapjára, mint egy könyvre. Ha a könyvnek informatív a hátlapja, Ön tudni fogja, miről is szól. A hátlapot a keresőoptimalizálás esetében vehetjük a keresők listájában megjelenő szövegnek.

Könyvünk rendelkezik egy tartalomjegyzékkel is, ez a weboldal menürendszere, ami fontos címszavakban tartalmazza a honlap egyes alrészeit. Ha a tartalomjegyzéket, vagyis a weboldal honlaptérképét elküldjük a keresőrendszereknek, akkor a keresőrobotok könnyebben tudják értelmezni, miről is szól az oldal, ami már önmagában is hozzájárul a keresőrendszerekben elért pozícióinkhoz.

Könyvünk bevezető szakasza a honlap nyitólapja, az olvasó általában innen indul el felfedezőútra, ezért nagyon fontos, hogy a weboldal nyitóoldala ne arról szóljon, hogy a cég 1998-ban indult, a következő díjakat nyerte el és a következő eszközökkel dolgozik.
Helyette inkább arról szóljon, ami a látogatónak fontos:

  • Mit találok meg itt?
  • Merre menjek tovább?
  • Mit kell tennem?
  • Mi hasznom lesz ebből?

Ha valaki autószerelőt keres a Google-ben, akkor az első néhány találatban nem szakácskönyvet talál. Miért? Mert a Google hatalmas online könyvárában kiváló szakemberek és programok dolgoznak azon, hogy a lehető leghasználhatóbb információk kerüljenek az első oldalra. A legfontosabb keresőmotorok (a Google, Yahoo és a Bing) úgynevezett crawlereket használnak a feltérképezendő weboldalak beindexelésére. Ezek a remek könyvtárosok elolvasták az összes könyvet, ráadásul folyamatosan figyelik az új kiadásokat is, ezért a keresőoptimalizálás egy komplex, hosszú távú folyamat.

Sok szakmai könyv tartalmaz képeket, például egy műszaki rajzot. A képről önmagában még nem derül ki, hogy mit ábrázol, de ha alatta van a képaláírás, máris egyértelmű, miről is szól. Ez szintén javítja pozíciónkat a keresőrendszerekben.

Ez így leírva egész egyszerűnek hangzik, de nem véletlen, hogy nem ír mindenki könyvet.

A keresőoptimalizálás önmagában nem sokat ér, ha weboldalunk megjelenése nem túl bizalomgerjesztő, gondolom Önnel is előfordult már, hogy egy honlapra tévedve a negatív vizuális élmény miatt azonnal kilépett. Ezért fontos a jó design, hogy élmény legyen a honlapon töltött idő.

Nem szeretem a féleredményeket, ezért összeállítottam egy olyan csomagot, ami magában foglalja a keresőoptimalizált, exkluzív online megjelenést, az ötletes, azonnal használható nyomtatott anyagokat és még egy olyan dolgot, amire ma minden olyan vállalkozásnak szüksége van, aki komolyan veszi online megjelenését.

Ha szeretne egy komplett megoldást, olvassa el ajánlatomat ide kattintva.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.