x

Ravasz Balázs honlapja a legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében sütiket használ. Az oldal böngészésének folytatásával hozzájárul ahhoz, hogy ezeket a sütiket böngészőjében tároljuk.Tudjon meg többet az oldalon használt sütikről!

Tudjon meg többetFigyelmeztetés bezárása

Közösségi marketing

Mi a közösségi marketing legnagyobb előnye? Erre a kérdésre nincs jó válasz, hiszen fej-fej mellett több előnye is van.

Közösségi marketing

Az ajánlásnál nincs nagyobb kincs! A közösségi marketing lényege pedig éppen az emberi kapcsolatokra épül. Furcsa módon hazánkban még nem annyira elterjedt a közösségi oldalak marketingcélú használata, mint amekkora lehetőségeket rejt a cégek számára. Ha Önnek még újdonság a közösségi marketing, nézze meg, milyen megoldásokat adhat cégének a növekedéshez!

Az egyik az azonnali, kétoldalú kommunikáció meglévő vevőinkkel és lehetséges új vásárlóinkkal. Itt fontos kiemelni, hogy amit meglévő, elégedett ügyfeleink kiírnak üzenő falunkra, azt leendő új megrendelőink is láthatják, így az azonnali vásárlói vélemények elősegítik az értékesítést.

A másik nagy előnye az a tény, hogy aki éppen közösségi oldalát használja, beszélget barátaival, megnézi az általuk ajánlott videókat, képeiket, éppen nyitott, így ügyesen megfogalmazott ajánlatunkat nagyobb eséllyel olvassa el.

A harmadig igen fontos előnye a közösségi marketingnek az, hogy ügyféllistánk folyamatosan épül, ráadásul úgy, hogy lehetséges új ügyfelünk egy barátja ajánl minket. Ennek ereje szinte felbecsülhetetlen.

Gondolom önnel is előfordult már hasonló beszélgetés:

  • Úgy fáj a fogam, hogy mindjárt megőrülök!!!
  • Ismerős, nemrég nekem is volt egy lyukas fogam, a nővérem viszont megadta egy doki számát. Nem voltam bent fél órát, utána pedig teljesen elmúlt. Nem is fájt, ráadásul még egy jó viccet is mesélt, itt a száma jelentkezz be…

Doktor Úr köszöni szépen, lett egy új ügyfele!

Ez a közösségi marketingben is hasonlóan működik, elmesélek egy történetet, például, hogy milyen jót ettem egy étteremben és lehet, hogy egy barátom éppen párjával készül egy közös ebédre…

A közösségi marketingben rengeteg lehetőség van, de céges szinten még igen kevesen használják ügyfélszerzéshez.

Magyar viszonylatban a két fő közösségi oldal a Facebook és az iwiw.

A legnépszerűbb a Facebook, napról napra nő a felhasználók száma, gyakran hallani, hogy jó, majd gyere fel Face-re és megbeszéljük…

A folyamatos fejlesztéseknek, alkalmazásoknak és újításoknak köszönhetően egyre ügyesebben lehet vevőszerzésre használni, például egy „lájkgyűjtős” kampány csodákra képes. (Az első, aki összegyűjt 100 „lájk”-ot, megnyerheti ezt a 26.000 ft-os cipőt!)

Az iwiw nemrég átesett egy hatalmas fejlesztésen, igazodva a kor követelményeihez. Hamarosan újabb nagy bővítések lesznek, ami további nagy lehetőségeket kínál a cégeknek.

Igazán profi megoldást keres? Akkor ezt mindenképpen olvassa el!

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.