x

Ravasz Balázs honlapja a legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében sütiket használ. Az oldal böngészésének folytatásával hozzájárul ahhoz, hogy ezeket a sütiket böngészőjében tároljuk.Tudjon meg többet az oldalon használt sütikről!

Tudjon meg többetFigyelmeztetés bezárása

Nyomdai előkészítés

A nyomdai előkészítés az a munkafolyamat, amikor a nyomda számára felhasználhatóvá tesszük a digitális anyagot.

Nyomdai előkészítés

Prospektus, levélpapír, boríték, névjegykártya, szórólap… Sokan úgy gondolják, Hogy erre nem kell nagy hangsúlyt fektetni. Pedig egy ügyes grafikai munka, és az unalmas papír izgalmas élménnyé válik! A nyomdai anyagok legnagyobb előnye, hogy bent lesz a fiókban, az asztalon, a névjegykártyatartóban és hosszú idő után is az ügyfél eszébe juttatja az Ön cégét!

Sokan úgy gondolják, hogy elég, ha van egy névjegykártyám, esetleg egy prospektusom és ezzel kész is a cég nyomtatott eszköztára. Pedig felgyorsult internetes világunkban egy ügyes nyomtatott anyag üdítő lehet a reklámzajban szenvedő közönségnek.

Gondoljon csak bele, mekkora különbség van aközött, hogy kap egy e-mail hírlevelet, amiből naponta érkezik egy tucat, vagy kap egy névre szóló borítékot, benne egy ügyesen szerkesztett DM levéllel. Igaz, az e-mail ingyen van, de egy kis befektetéssel kitűnhet a tömegből, ráadásul a kiküldött anyag egy része időt állóan megmarad célközönségénél.

A névjegykártya az egyik legfontosabb marketingeszköz, ezért egyáltalán nem mindegy, mi jut eszébe lehetséges ügyfelének, amikor újra kézbe veszi. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy gyorsan beszaladnak az első boltba, kiválasztanak egy sablont és rendelnek 300 névjegykártyát. Pedig nagyon sokat számít, hogy ez az egyszerű eszköz milyen benyomást kelt abban, akinek adjuk.

Egy másik, nagyon fontos reklámhordozó például a levélpapír. Ha rajta van a logó, az elérhetőségek és cégnév, akkor a korábbi megrendelő bármikor könnyen megtalálja cége elérhetőségeit, ha újra szüksége van az Ön szolgáltatására, ahelyett, hogy az interneten keresne új partner után.

Ha nyomtatott anyagokban gondolkodik, érdemes olyan szakembert keresnie, aki otthonosan mozog a grafikai tervezés világában és egyben ért a nyomdai előkészítéshez is.

Sok-sok marketingeszköz van papír alapon: névjegykártya, plakát, szórólap, prospektus, boríték, levélpapír, vagy akár egy exkluzív, kis példányszámban nyomott naptár, ezért érdemes körültekintően megválasztani azt a grafikust, aki megvalósítja elképzelését és segít az ötletezésben is.

A grafikusok jelentősen eltérő árakon vállalják a tervezést, érdemes elkerülni az irreálisan magas, de az irreálisan alacsony árakat is. Nem éri meg pár tízezer forintot spórolni olyan eszközökön, amik minden nap az Ön cégét mutatják be a lehetséges ügyfeleknek.

Komplett megoldást keres, reális, magyar kisvállalkozói áron?

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.