x

Ravasz Balázs honlapja a legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében sütiket használ. Az oldal böngészésének folytatásával hozzájárul ahhoz, hogy ezeket a sütiket böngészőjében tároljuk.Tudjon meg többet az oldalon használt sütikről!

Tudjon meg többetFigyelmeztetés bezárása

Szövegírás

Kell egy ütős szöveg, de nem jut eszembe semmi jó. Kicsit körülnézek a „többieknél”, hogy ők hogy csinálták. Ez egész jó, be is másolom, kicsit innen, kicsit onnan… Kész is van…

Szövegírás

Előfordult már Önnel, hogy órákon át ült a gép előtt, miközben próbálta megírni weboldala szövegét, vagy éppen egy prospektust, szórólapot szerkesztett, de nem jött az ihlet? Mikor pedig már majdnem elkészült, akkor úgy érezte, hogy valami nem jó és újra kezdte az egészet? Kevesen születnek írónak, ha Ön inkább a cégvezetéssel foglalkozna!

Talán megfigyelte, hogy a sikeres weboldalak kezdőlapja nem az „Üdvözöljük honlapunkon!”- nal kezdődik, és a keresők élén többnyire olyan honlapok szerepelnek, amelyek jelentős tartalommal rendelkeznek. Ez nem véletlen.
Önmagában egy egyszerű szöveg megírása is kínszenvedés lehet, ha nehezen veszi rá magát az ember, hogy webes szöveget kell írni, és ha valóban jól akarjuk megcsinálni, az már igazán nagy fejtörést okozhat. Persze csak azoknak, akik komolyan gondolják az online megjelenést.
Nem kulcsszólista, vagy tevékenységi kör felsorolás! Sokan egyszerűen oldják meg a webes tartalmat:

  1. Kezdőlap: cégtörténet
  2. Szolgáltatások: Tevékenységi kör felsorolása
  3. Képek: Képek
  4. Kapcsolat: Elérhetőségek

Ez bőven elég is, ha az a célja, hogy legyen egy weblap az interneten, ami az Öné. Ha belegondol, melyik ügyfelet érdekli, hogy mennyi idős az Ön cége, milyen gépekkel dolgozik, vagy milyen minősítéseket szerzett meg eddig? Sokkal fontosabb az, hogy milyen előnye származik abból, ha igénybe veszi az Ön szolgáltatását, hogyan működik a kiszállítás, milyen kedvezmények vannak  …
Tehát fontos, hogy a szöveget ne magunknak, hanem a látogatóknak írjuk. Ami még elengedhetetlen a jó eredményekhez, hogy a webes szöveg egyben keresőoptimalizált legyen, vagyis szerepeljenek benne azok a szavak, amelyekkel jó helyezés akarunk elérni. Persze itt sem kulcsszólista felsorolásáról van szó, csupán egy egészséges mennyiségű, ügyesen a szövegbe csempészett kulcsszavakról, hogy a webes szöveg optimalizált és élvezhető legyen.
Érdemes figyelmet szentelni a tagolásra, hogy a szöveg könnyen fogyasztható legyen, a fontosabb részeket, vagy alcímeket megvastagítani, hogy vonzza a szemet.
Az ideális szöveg 2000 karakter, vagy annál hosszabb. Természetesen ez nem vonatkozik az olyan oldalakra, mint a kapcsolat menü, csak azokra, amelyeknél „van miről” írni.
Tartalombővítéshez érdemes blogot vagy fórumot indítani, így látogatói írják a szöveget, Önnek csak ellenőriznie kell.
Hasznosak a korábbi vásárlói vélemények, lehetőleg teljes névvel, ami hitelessé teszi az ajánlót és bizalmat ébreszt a leendő vásárlóban.
Nem akar szövegírással vesződni? Ha inkább profira bízná a webes szövegírást, kérjen árajánlatot itt!
Még nincs honlapja? Akkor ezt mindenképpen látnia kell!

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.