x

Ravasz Balázs honlapja a legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében sütiket használ. Az oldal böngészésének folytatásával hozzájárul ahhoz, hogy ezeket a sütiket böngészőjében tároljuk.Tudjon meg többet az oldalon használt sütikről!

Tudjon meg többetFigyelmeztetés bezárása

Webdesign

Gondolom, Ön sem megy el egy üzleti tárgyalásra leszakadt gombbal, sáros cipőben, pecsétes nyakkendővel. Gondoljon úgy honlapjára, mint első számú üzletkötőjére! Ő fogadja a legtöbb ügyféljelöltet és ugyancsak Ő az, aki bemutatja az Ön cégét az érdeklődőknek.

Webdesign

Letisztult, esztétikus arculatra van szüksége? Valami különlegesre vágyik? Szeretné, hogy emlékezzenek cégére, honlapjára, amikor éppen az Ön szakterületére van szükség? A webdesign akkor igazán jó, ha egyszerű, esztétikus, emlékezetes és összhangban van cégével.
Kreatív webes megoldások az ötlettől a megvalósításig, hogy honlapja is méltó legyen cégéhez!

Megengedhető, hogy ez az üzletkötő ne legyen naprakész, ne legyen kifogástalan a kinézete? Hasonlóképpen, mint egy személyes találkozónál az első benyomás igen fontos. A különbség csupán annyi, hogy egy személyes találkozónál alig 4 perc, egy honlap esetében 4-5 másodperc alatt alakul ki elsődleges véleményünk.

Ez nagyon kevés idő, gyakran előfordul, hogy hiába a remek szöveges tartalom, az átgondolt marketing, a kiváló ajánlat, a nagyszerű termék, a látogató a honlap „kinézete” alapján úgy dönt, hogy köszönöm, ebből nem kérek (férfiak esetében például a rózsaszín nem szerencsés).

Öltöztesse tehát fel üzletkötőjét öltönybe, fényesítse ki a cipőt, adja a kezébe a megfelelő információkat és képezze ki profi üzletkötővé.

Sokan esnek például abba a hibába, hogy nem vállalkozásukhoz illő színt választanak, hanem saját tetszés szerint alakítják ki a weboldal színvilágát. Figyelem, az oldal nem Önnek, hanem leendő vásárlóinak készül! Gyönyörködhet honlapjában egész nap, ha üres a bolt…

A másik gyakori hiba a logó. Ha megfigyeli a világhírű cégek logóit, láthatja, hogy néhány egyszerű, könnyen megjegyezhető vonalból, körből és egyszerű betűtípusból állnak, ami nem véletlen. Ezzel szemben sok kisvállalat kötelességének érzi, hogy a logója inkább egy képzőművészeti alkotásra hasonlítson, az egyszerű, megjegyezhető formák helyett.

Sok grafikus ilyenkor vállat von, az ügyfél kérése szent, megcsinálom, ahogy kéri, az ő baja. Kicsit több munka, kicsit több pénz, a többi már az ügyfélre tartozik. Pedig egy rossz referencia is referencia.

Sorolhatnám még a hibákat, de ezek legtöbb esetben nem a megrendelő, hanem a munkát elvégző designer hibái. Nem várható el az ügyféltől, hogy értsen a webdesign-hoz, éppen elég egy cég vezetése és a szakmai továbbképzések. A webdesigner dolga a tanácsadás, hogy a megrendelő a lehető legnagyobb profitot hozza ki a befektetett munkából. Persze ami nem kötelező, azt sokan elfelejtik…

Fontosnak tartom, hogy munkáimmal mindketten elégedettek legyünk, ezért az ötletelés és a tanácsadás elengedhetetlen a jó végeredményez.

Ha szüksége van egy egyedi, cégéhez illő arculatra, mely összhangban van online megjelenésével, nyomtatott anyagaival és nem akar vagyonokat fizetni érte, nézze meg csomagajánlatomat itt.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.