Webdesign

Megengedhető, hogy ez az üzletkötő ne legyen naprakész, ne legyen kifogástalan a kinézete? Hasonlóképpen, mint egy személyes találkozónál az első benyomás igen fontos. A különbség csupán annyi, hogy egy személyes találkozónál alig 4 perc, egy honlap esetében 4-5 másodperc alatt alakul ki elsődleges véleményünk.

Ez nagyon kevés idő, gyakran előfordul, hogy hiába a remek szöveges tartalom, az átgondolt marketing, a kiváló ajánlat, a nagyszerű termék, a látogató a honlap „kinézete” alapján úgy dönt, hogy köszönöm, ebből nem kérek (férfiak esetében például a rózsaszín nem szerencsés).

Öltöztesse tehát fel üzletkötőjét öltönybe, fényesítse ki a cipőt, adja a kezébe a megfelelő információkat és képezze ki profi üzletkötővé.

Sokan esnek például abba a hibába, hogy nem vállalkozásukhoz illő színt választanak, hanem saját tetszés szerint alakítják ki a weboldal színvilágát. Figyelem, az oldal nem Önnek, hanem leendő vásárlóinak készül! Gyönyörködhet honlapjában egész nap, ha üres a bolt…

A másik gyakori hiba a logó. Ha megfigyeli a világhírű cégek logóit, láthatja, hogy néhány egyszerű, könnyen megjegyezhető vonalból, körből és egyszerű betűtípusból állnak, ami nem véletlen. Ezzel szemben sok kisvállalat kötelességének érzi, hogy a logója inkább egy képzőművészeti alkotásra hasonlítson, az egyszerű, megjegyezhető formák helyett.

Sok grafikus ilyenkor vállat von, az ügyfél kérése szent, megcsinálom, ahogy kéri, az ő baja. Kicsit több munka, kicsit több pénz, a többi már az ügyfélre tartozik. Pedig egy rossz referencia is referencia.

Sorolhatnám még a hibákat, de ezek legtöbb esetben nem a megrendelő, hanem a munkát elvégző designer hibái. Nem várható el az ügyféltől, hogy értsen a webdesign-hoz, éppen elég egy cég vezetése és a szakmai továbbképzések. A webdesigner dolga a tanácsadás, hogy a megrendelő a lehető legnagyobb profitot hozza ki a befektetett munkából. Persze ami nem kötelező, azt sokan elfelejtik…

Fontosnak tartom, hogy munkáimmal mindketten elégedettek legyünk, ezért az ötletelés és a tanácsadás elengedhetetlen a jó végeredményez.

Ha szüksége van egy egyedi, cégéhez illő arculatra, mely összhangban van online megjelenésével, nyomtatott anyagaival és nem akar vagyonokat fizetni érte, nézze meg csomagajánlatomat itt.